- دکتر تعمیرکار - مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی و لوازم خانگی

نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی ال جی

اگر نگران مراحل نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی ال جی و سپردن دستگاه خود به تعمیرگاه هستید می توانید برای رفع این دغدغه به مرکز معتبر دکتر تعمیرکار مراجعه کنید. زیرا این شرکت بزرگ شعبات تعمیر لوازم خانگی را تحت اسمی واحد به نام دکتر تعمیرکار در تمامی سطح شهر تهران ازشمال تا جنوب، از شرق تا غرب و شهرستان های حومه مانند شهریار، رباط کریم، اسلام شهر، کرج و … تاسیس نموده است.

هر چند وقت مدل های مختلف و پیشرفته ایی از ماشین ظرفشویی های برند ال جی وارد بازار می شود و کارکرد قطعات ارتقا یافته و حساسیت اجزای الکتریکی و مکانیکی آن افزایش می یابد. تکنسین های دکتر تعمیرکار بیش از ۱۵ سال است تجربه خود در تعمیر ظرفشویی ال جی را اندوخته کرده و بر دانش خود می افزایند تا با کمترین قیمت و بهترین کیفیت بتوانند رضایت کاربران گرامی را جلب نمایند.

شیوه ارتباط با نمایندگی مرکزی تعمیر ظرفشویی ال جی

برای دسترسی راحت تر مشتریان و ارتباط با مرکز مجاز دکتر تعمیرکار برای تعمیر ظرفشویی ال جی و استفاده از مهارت کارشناسان این مجموعه، دو طریق راه ارتباطی پیش بینی شده تا به هر روشی که توانستند با دکتر تعمیرکار مرتبط شوند.

  1. با تماس از طریق شماره ۰۲۱۵۶۳۸۹۶۴۸  درخواست خود را ثبت نمایید.
  2. با پر کردن فرم درخواست موجود در سایت به طور آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

سریعا کادر مستقر در بخش ارتباطات در خواست شما را بررسی کرده و با توجه به برند و منطقه حضور شما بهترین تکنسین دستگاه ال جی را تعیین و ماموریت را به او ابلاغ می کند. سپس نهایتا بعد از ۲ ساعت با کلیه تجهیزات و ابزارها در محل درخواستی حاضر خواهند شد.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی

دکتر تعمیرکار در طول هفته و کاملا شبانه روزی خدمات تخصصی تعمیر ظرفشویی ال جی را در تهران و تمامی شهرهای همجوار ارائه می دهد. علاوه بر این کارشناسان کاربلد و زبده توانایی تعمیر انواع مدل های ظرفشویی ال جی را دارند که باعث شده تا یکی از معدود نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در استان تهران باشد که خدمات آن با نازلترین قیمت سرآمد تعمیرگاه ها باشد.

حتما بخوانید:  ارورهای ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

فقط با یکبار تماس با کارشناس مربوطه در کمترین بازه زمانی خدمات نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی ال جی را تضمین شده دریافت کنید. ما به شما اطمینان می دهیم که خدمات مجموعه دکتر تعمیرکار پس از اتمام تعمیرات دستگاه ادامه خواهد داشت و از طرف شرکت پشتیبانی ۲۴ ساعته می شود.

نحوه تعمیر ظرفشویی ال جی در محل

در کنار خیل عظیمی از مزایای استفاده از خدمات تضمین شده شرکت دکتر تعمیرکار برای تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی مزیت عدم جا به جایی دستگاه است. زیرا تکنسین حرفه ایی خیلی زود از نزدیک ترین نمایندگی در مکانی که کاربر درخواست داده حاضر خواهد شد و بدون اینکه ظرفشویی را به تعمیرگاه منتقل کنید در همان مکان تعمیر خواهد کرد.

بیشتر مشتریان خواهان این هستند که تا حد امکان هزینه تعمیرات را کاهش دهند پس به دنبال تعمیرگاه هایی هستند که بدون جا به جایی لوازم خانگی شاهد حضور مهندس تعمیرات در محل و نحوه رفع ایرادات دستگاه باشند تا صدمات و آسیب های آن هم کم شود.

نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی ال جی در تهران

کمتر گروهی وجود دارد که به مانند مجموعه دکتر تعمیرکار بتواند نمایندگی های مختلفی در اقصی نقاط شهر تهران داشته باشد. کارشناسان حرفه ایی ما آمادگی کامل دارند که در هر زمان که مامور به اعزام در مکان خاصی شدند سریعا خود را به محل مورد نظر برسانند تا ایرادات مراحل نصب و یا اشکالات ماشین ظرفشویی را برطرف نمایند.

تفاوتی ندارد که کاربران برای تعمیر ظرفشویی در تهران پارس و حکیمیه درخواست خود را ثبت کنند یا ساکن مناطق سعادت آباد، گیشا، صادقیه، آزادی، تهرانپارس باشند در هر صورت وظیفه پرسنل کارکشته مجموعه دکتر تعمیرکار رسیدن به محل در کوتاه ترین زمان و ارائه خدمات تضمین شده است.

ویژگی های تعمیرکار حرفه ایی ماشین ظرفشویی ال جی

صدمات جبران ناپذیری که یک تعمیرکار نابلد می تواند به دستگاه وارد کند غیر قابل کتمان و حتی پیش بینی است. هرگونه نصب غیر اصولی و یا عیب یابی اشتباه می تواند عملکرد قطعات حساس را با مشکل و سوختگی همراه سازد. برای اینکه بتوانید تعمیر ظرفشویی ال جی را به تکنسین ماهر بسپارید باید از مراکز معتبر و مجازی مثل دکتر تعمیرکار کمک بگیرید که تمامی مجوزها را از مراکز مربوطه و زیر نظر اتحادیه اخذ نموده است.

حتما بخوانید:  برندهای معتبر و پرطرفدار در صنعت ماشین لباسشویی [1402]

بر همین منوال پرسنل متبحر این مجموعه بدون اتلاف وقت عیب یابی و کار سرویس کردن را آغاز می نماید. همچنین راهکار های مفید برای نگهداری ماشین ظرفشویی را به خدمتتان عرض می کنند تا با انجام آن باعث افزایش عمر مفید دستگاه شوید. بارزترین ویژگی های تعمیرکار حرفه ایی ظرفشویی ال جی که برگه گارانتی را در آخر با مهر و امضای شرکت تقدیم کاربر می کند به شرح زیر است:

  • داشتن تجربه و دانش روز و سابقه زیاد در حیطه رفع اشکالات برند ال جی
  • تعهد و مسئولیت پذیری در جهت عیب یابی و تعمیر دستگاه
  • حسن اخلاق و برخورداری از شئونات اخلاقی برای حضور در محل
  • حضور سریع و به موقع با همراه داشتن کلیه وسایل یدکی و ابزار و تجهیزات در محل
  • پاسخ به سوالات مشتری و ارائه راهنمایی های لازم

خدمات تخصصی دکتر تعمیرکار برای تمامی برندهای ماشین ظرفشویی

فعالیت دکتر تعمیرکار تنها محدود به نمایندگی نصب و تعمیرات برند ال جی نیست بلکه دو دهه است که در زمینه تعمیرات تخصی لوازم خانگی در برندهای مختلف چون بوش، سامسونگ، زیمنس، آریستون، مجیک، بکو، آاگ، کنوود، بلومبرگ و غیره فعالیت می کند.

هم چنین توانسته با همراهی پرسنل متخصص خود حداکثر رضایت مشتریان را کسب نماید. برای نیروهای دکتر تعمیرکار تمایزی بین مسئولیت تعمیر ظرفشویی نف در منطقه پاسداران با تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در ری وجود ندارد. پس با اطمینان کامل تنها با دو پل ارتباطی با ما تماس بگیرید.

قیمت دستمزد خدمات دکتر تعمیرکار برای تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی

هر روز قیمت لوازم خانگی زیاد می شود از این رو قیمت قطعات یدکی و هم چنین دستمزد تعمیرکار افزایش می یابد که این خود یکی از دغدغه های مشتریان محسوب می گردد زیرا برند ال جی خدمات پس از فروش خود را در ایران انجام نمی دهد. اما کلیه خدمات پرسنل ما و دستمزدهای مربوط به آن برحسب نرخ مصوب اتحادیه محاسبه خواهد شد. لذا هزینه اضافه ایی دریافت نمی شود.

حتما بخوانید:  بررسی کامل ارور یا کد خطا در ماشین لباسشویی آبسال

زمانی هزینه قطعه یدکی هم در ریزفاکتور آورده می شود که تلاش برای تعمیر قطعه خراب متعلق به دستگاه بی فایده باشد و تکنسین از قطعات یدکی اصل و با کیفیتی که به همراه آورده استفاده کند و آن را نیز تضمین می نماید. البته ناگفته نماند شرکت تنها قطعات یدکی در اختیار خود را تضمین خواهد کرد. بعد از تعمیر ظرفشویی ال جی برگه ضمانت و ریز فاکتور به مشتری تحویل داده میشود تا این گونه نازلترین دستمزد را برای با کیفیت ترین خدمات پرداخت نمایید.

عمده ترین ایرادات ایجاد شده برای ماشین ظرفشویی

بخشی از عمده ترین ایرادات ایجاد شده برای ظرفشویی که  نمایندگی نصب و تعمیرات دکتر تعمیرکار در برند ال جی آن ها را مرتفع می کنند به قرار زیر است:

  1. چرا دستگاه عملیات آبکشی را انجام نمی دهد؟

احتمالا پمپ آبکشی و سیم کشی این بخش دچار ایراد شده است که نمی تواند آب را اسپری نماید.

  1. دلیل سر و صدای ماشین حین کار از چیست؟

اگر یاتاقان موتور پمپ گردش و یا پروانه و بازوی اسپری پاش شکسته باشند در حین روشن بودن ماشین ایجاد صدا خواهند کرد برای رفع سر و صدا باید این قطعات را تعویض کنید.

جمع بندی

نمایندگی های متعدد دکتر تعمیرکار برای نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی ال جی در تهران و شهرستان های اطراف هر لحظه از شبانه روز آماده ارائه خدمات تضمین شده در اسرع وقت و کمترین دستمزد هستند. پس هم اکنون برای دریافت کد اشتراک با ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای سایت دکتر تعمیر کار محفوظ است.