تعمیر ماشین لباسشویی وایت هاوس | نصب،سرویس توسط تیم تخصصی دکتر تعمیرکار

تعمیرات ماشین لباسشویی وایت هاوس

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و یا تعمیر ماشین لباسشویی وایت هاوس، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین دکتر تعمیرکار جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام شود.


ثبت درخواست

تعمیرات ماشین لباسشویی وایت هاوس

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیر لباسشویی وایت هاوس

هزینه های منصفانه

گارانتی خدمات

متخصصان با تجربه

سرعت در ارائه خدمات

پشتیبانی ۲۴ ساعته

سوالات متداول

روال مراجعه تعمیرکار به محل چگونه است و چطور هماهنگ می شود؟

پس از ثبت اطلاعات شما در سیستم، کارشناس ما با شما تماس برقرار کرده و جهت مراجعه حضوری هماهنگی لازم را انجام می دهد.

چقدر زمان برای رفع عیب دستگاه و تحویل آن لازم است؟

زمان رفع اشکال و تحویل دستگاه شما کاملا بسته به نوع خرابی لوازم خانگی شما دارد و به دو دسته تقسیم می شود:

  1. در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.
  2. زمان تحویل برای محصولاتی که جهت عیب یابی به دفتر دکتر تعمیرکار ارسال می شوند. کمی طولانی تر است و ممکن است بین یک روز تا یک هفته به طول انجامد.

در صورتی که دستگاه نیاز به قطعه خاص داشته باشد زمان رفع عیب کمی طولانی تر می شود.

اگر مشکل مجددا رخ دهد برای تعمیر هزینه ای دریافت می شود؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد .هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند. و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود. رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

تعمیرات ماشین لباسشویی وایت هاوس

ضمانت حفظ حریم خصوصی در دکتر تعمیرکار چگونه است؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند. و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز  آنها را تایید می کند.

آیا امکان تهیه قطعات توسط خودمان وجود دارد؟

بله، شما میتوانید شخصا اقدام به تهیه قطعات نمایید. ولی این مرکز به هیچ عنوان ضمانتی در قبال سالم بودن و نحوه کارکرد این قطعات به شما نخواهد داد.

کالاتعمیر نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش بیشتر برندهای ایرانی و خارجی را دارد. و قطعاتی که برای تعمیر لوازم خانگی شما استفاده می کند صد درصد اصلی و فابریک و دارای ضمانت است

بهتر است در صورتی که قصد “تعمیر ماشین لباسشویی وایت هاوس” خود را دارید به بهترین مراکز مراجعه کنید. برندهای خارجی در صورت تنظیمات و تعمیرات اشتباه می توانند هزینه های زیادی به بار آورند. پس این سعی کنید در صورت درخواست تعمیرکار، به قیمت توجه نکنید بلکه سعی کنید به خدمات تعمیرکار خود توجه نمایید.

دکتر تعمیرکار یکی از بهترین های تعمیرات در زمینه ماشین لباسشویی برندهای خارجی و ایرانی است. شما می توانید در هر قسمتی از استان تهران با این مرکز تماس بگیرید.

همچنین برای تعمیر ماشین لباسشویی در شهر قدس نیز می توانید از دکتر تعمیرکار خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده با مرکز ما تماس برقرار نمایید. تا با نوع فعالیت و انجام تعمیرات و سرویس لباسشویی توسط متخصص های مرکز آشنا شوید.

لازم است اشاره کنیم که به جز استان تهران، شما در صورت سکونت در استان البرز و برخی از مناطق تحت پوشش دکتر تعمیرکار می توانید با خدمات آن در ارتباط بوده و برای انجام تعمیرات لباسشویی و … با آن ها تماس برقرار نمایید.

سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی وایت هاوس

به شما یک پیشنهاد عالی داریم، بهتر است قبل از اینکه لباسشویی شما دچار مشکلات جدی شود آن را به درستی سرویس نمایید. چرا که ممکن است در صورت نیاز به تعمیر هزینه های بیشتری نسبت به سرویس سالانه برای شما ایجاد شود.

برای اینکه دستگاه لباسشویی White House شما به درستی کار کند پیشنهاد می کنیم تا بدون در نظر گرفتن کیفیت و قدرت لباسشویی، حتما به موقع به آن رسیدگی کنید.

  • به هیچ عنوان بر روی لباسشویی خود وسایل سنگین قرار ندهید.
  • در هیچ شرایطی بیش از حجم و ظرفیت لباسشویی از آن استفاده نکنید.
  • در هنگام استفاده برای شستشوی زیاد، سعی کنید در بین دفعات فاصله ایجاد نمایید.
  • در هنگام خرید لباسشویی به ابعاد آن دقت کافی داشته باشید.
  • با توجه به میزان مصرف خود، ظرفیت لباسشویی را انتخاب کنید.

بعد از اینکه شما خود موارد فوق را مورد بررسی قرار دادید می توانید در تایم سالیانه از سرویس کار برای انجام خدمات سرویس و … درخواست نمایید. یک سرویس کار با تجهیزات کافی باید تمام موارد را مورد بررسی قرار دهد و در صورت بروز هر گونه اشکال اقدام به رفع آن نماید. 

سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی وایت هاوس

نمایندگی تعمیر لباسشویی وایت هاوس

یکی از نکاتی که همه خریداران لباسشویی White House به آن دقت می کنند. نمایندگی و خدمات پس از فروش محصول است. لازم است اشاره کنیم که برخی از این خدمات به دلیل طولانی مدت ممکن است. مورد استفاده قرار بگیرد ولی بیشتر خدمات تعمیرات و قطعات زیر نظر گارانتی و ضمانت نامه نمی باشد. از این رو افراد ترجیح می دهند تا از نمایندگی های تعمیرات خارج از شرکت خریداری شده استفاده کنند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی وایت هاوس توسط دکتر تعمیرکار راه اندازی شده است. این مرکز آمادگی این را دارد که به صورت دائمی و شبانه روزی خدمات خود را برای مشتریان ارائه نماید. شما به عنوان مصرف کننده در هر زمانی می توانید با این مرکز تماس بگیرید. و یا اینکه در صورت نیاز به تعمیرکار در هر زمان از شبانه روز به وب سایت دکتر تعمیرکار مراجعه کرده و درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید.

در این قسمت شما باید با دقت تمام فیلدهای قرار داده شده را به درستی کامل نمایید تا متخصصین بتوانند به راحتی مشکل دستگاه را تشخیص دهند و برای رفع آن به محل تعیین شده اعزام شوند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی وایت هاوس

تعمیرکار ماشین لباسشویی وایت هاوس

دکتر تعمیرکار برای اینکه بتواند متخصصینی برای تعمیر لباسشویی وایت هاوس و دیگر برندها در اختیار مقرراتی را تعیین کرده است. شما به عنوان مصرف کننده باید بدانید که دکتر تعمیرکار برای استخدام متخصصین و تعمیرکاران خود به صورت زیر عمل می نماید.

در قدم اول: باید توانایی تعمیر چندین برند را داشته باشند.

قدم دوم: دوره های تجربی و آموزش عملی را برای انجام خدمات تعمیرات گذرانده باشند.

قدم سوم: تعمیرات را با صبر و حوصله انجام دهند.

قدم چهارم: منضبط بوده و در اسرع وقت برای انجام خدمات مورد نیاز در محل حاضر شوند.

*مهم ترین نکته ارائه برگه ضمانت نامه پس از خدمات است. با این برگه مشتریان می توانند در صورت بروز مشکل و در مدت زمان مشخص شده برای انجام خدمات رایگان توسط تکنسین مربوطه اقدام کنند.

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی وایت هاوس

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی وایت هاوس

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی وایت هاوس به مقدار زمان مورد نیاز برای تعمیر و همچنین تعویض و تعمیر قطعات آن بستگی دارد. شما می توانید با توجه به شرایط، از طریق وب سایت اینترنتی دکتر تعمیرکار از قیمت های تعمیرات و قطعات به صورت به روز اطلاع پیدا کنید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در هر یک از مراکز خدمات متفاوت است. به همین جهت برای اطلاع از قیمت ها پیشنهاد می کنیم. تا با دکتر تعمیرکار و یا مراکز دیگر تماس گرفته و بعد از بیان مشکلات لباسشویی و ارور  های نمایش داده شده، قیمت تعمیرات و هزینه قطعات را جویا شوید. در این صورت می توانید به راحتی یک مرکز معتبر با قیمت مناسب را پیدا کرده و درخواست تعمیرات را ثبت نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمامی حقوق برای سایت دکتر تعمیر کار محفوظ است.